Thursday, September 17, 2009

Când n-ai maşină...


Mergi la serviciu cu metroul. Mergi la onomastice cu taxiul. Nu pleci din Bucureşti în week-end.
Daaaar: nu te mai trezeşti agitat să muţi maşina de sub semnul de parcare interzisă (dacă nu cumva au mutat iar peste noapte indicatorul) cum se crapă de începerea programului celor de la Supercom. Nu mai dai ture de bloc cu maşina vreme de vreo jumătate de oră (după ce ai făcu 10 min pe drum) în căutarea unui loc de parcare.
Deci - e muuuult mai relaxant!
Dar să faceţi treabă bună, băieţii de la service! Repede şi bine!
Mă bate gândul să-mi iau bicicletă... Oricum regret că am vândut-o pe cea pe care o aveam la Budapesta...

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)