Tuesday, September 22, 2009

Corectură la articolul precedent

Acuma, politicăli corect ar fi fost ca la articolul precedent să fi început eu cu începutul, cu un şapou cum ne-a învăţat, nu la şcoală, că eu n-am învăţat jurnalism la şcoală, ci în practică. Adicătălea, să fi început eu cam aşa:

Sarcina este un lucru măreţ. A da naştere unui copilaş sau mai mulţi este înălţător. Însă ca orice lucru din lumea asta, are şi câteva dezavantaje, printre care se numără şi faptul că sarcina relaxează musculatura femeii, în special pe cea abdominală. Pentru aceasta, mamele care tocmai au născut, pe lângă faptul că timpul lor e solicitat la maxim de micul odor, se confruntă şi cu acest surplus de grăsime şi musculatură leneşă. Pentru aceasta s-au inventat sălile de gimnastică pentru proaspetele mămici şi exerciţiile sportive de tot felul, concepute special pentru ele.

Ei? Altfel sună, nu? :))

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)