Friday, September 11, 2009

Ruşinea de a nu mai fi citit Dilema Veche de mult

"Mi-e ruşine să spun că m-am întors la Dilema Veche după o vacanţă în care n-am reuşit să decid nimic: mai avem vreun motiv să scriem, noi, ăştia, dinozaurii părăsiţi de publicul tabloid, plictisiţi de plictiseala maselor, obosiţi de elitismul de carton în care se ascund în fiecare zi după ce pleacă de la serviciu? Mai avem vreun motiv să ne dăm de după ceasul morţii, să ne ascundem acolo şi să sperăm că ticăitul care se aude nu e zgomotul modemului prin care curge Internetul, cel care ne va nivela pe toţi?"

Lucian Mîndruţă, "Ruşinea", în Dilema Veche nr. 291, 10-16 septembrie 2009, tema numărului: "1989-2009. Două decade în care PRESA CREŞTE SAU DECADE?"

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)