Sunday, November 1, 2009

Cum am făut eu decodorul, şi nu el pe mine

Ia uite cum trec zilele, săptămânile, lunile, iar lucrurile care nu sunt aşa urgente de rezolvat, se tot amână, şi iar se amână, într-un stil care ar face orice meseriaş care predă chestii din acelea de Time Management să se ia cu mâinile de cap!
Mi-am pus pe "to do list"-ul meu să sun la RDS să întreb de ce nu mai merg programele pe care le avem pe decodorul digital, deci cele cu recepţie digitală, ci doar cele pe cablu. Dar tot amânam, având alte chestiuni mai urgente. Nu că ne-am uita noi prea mult la televizor, dar mă stresează să am lucruri stricate în casă (şi mai am muuuuulte, dar restul îşi aşteaptă rândul cuminţi pe "to do list").

În paranteză fie spus, pe digital prindem HBO, unde am văzut cred că de vreo 15 ori Ratatouille, fără să mă satur încă! De fiecare dată mai descopăr ceva ce nu prinsesem data trecută, o replică bine ticluită, o vorbă de duh spusă copiilor ca s-o înţeleagă părinţii, etc. Măcar cronica restaurantului unde gătea şoricelul, acel elogiu al moderaţiei, aproape că am învăţat-o pe de rost!
Închid paranteza.

Într-o bună zi, caut eu pe net să văd ce program au cei de la asistenţă tehnică, dar spre surprinderea (plăcută, bravo RDS!) mea, găsesc instrucţiuni precise cum să-ţi resetezi singur decodorul. Cu bruma de cunoştinţe tehnice pe care le-am acumulat cred eu în atâţia ani de jurnalism IT, am purces la operaţiunea cu pricina. Am setat, dat clickuri si OK-uri prin meniurile decodorului până când au apărut imaginile mult-dorite.

Aşa că acum mă pot din nou delecta cu desene animate Ratatouille - sau ce-or mai avea în program HBO, şi mai mult, am descoperit şi HBO Comedy, Cinemax şi multe programe din grupul Discovery.

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)