Tuesday, November 17, 2009

AG Weinberger în Hard Rock Cafe - sau reţeta unei seri reuşite

- Bună seara. Numele meu este Andrei şi voi fi gazda dumneavoastră în această seară.



Aşa a început seara de aseară. O seară cu muzică rock de mai multe facturi, una mai apetisantă ca alta, cu bere, cocktailuri şi mâncare aromată (am mâncat un Fajitas adevărat, plin de de toate proaspete şi bune), una mai melodioasă ca alta.

Iar după partea de destindere a atmosferei, a venit bombonica de pe tort: concertul AG Weinberger, un regal al bluesului, cum numai BB King a fost mai tare cel puţin pentru urechile mele (ne-educate într-ale muzicii, recunosc, dar cu bun simţ şi bun gust). Peste două ore de melodii cunoscute sau mai puţin cunoscute, în interpretări originale. Un periplu cu chitara în mână în sânul audienţei. Aplauze, aplauze. Inegalabilii "Chip şi Dale" ai prezentărilor de jazz - Florian Lungu şi Mihai Godoroja (în paranteză fie menţionată şi interpretarea unei piese a lui Led Zepelin de către Godoroja).
Şi alte detalii care probabil s-au pierdut în negurile Carlsbergului draft.

Pe lângă cântarea maestrului, chitările, discurile şi hainele purtate la concerte de pe pereţii localului, chitara pe post de mâner al uşii de la toaletă, tobele pe post de corpuri de iluminat de pe tavan şi toate celelalte decoraţiuni marca Hard Rock Cafe au asigurat reuşita serii. Iar chelnerii s-au întrecut pe ei înşişi, cum mai rar mi-a fost dat să văd.

Nota 10 AG Weinberger! Nota 10 Hard Rock Cafe!
Ne mai vedem cu siguranţă!

PS: din păcate, n-am făcut poze. Ilustraţia de mai sus am luat-o de la Pagina Cronicarului, unde am mai găsit şi alte poveşti rocko- şi blueso-cântate.

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)