Thursday, November 19, 2009

Ajutoare la bucătărie

Ilinca:
- Ce e, mami? (Adică "ce faci, mami?")
- Uite, curăţ nişte cartofi ca să fac un piure de cartofi garnitură la pulpele de pui la grătar.
- Călăţ - si eu - cu tine, se oferă Ilinca peltic şi sacadat.
Asta după ce acum câteva seri a curăţat şi bătut usturoi pentru mujdeiul care-i place aşa de mult la peştele prăjit. A spălat vasele, stropindu-se cu apă din cap până-n picioare. Şi a gonit-o pe Roxana care venise şi ea la bucătărie:
- Mami, eu ce fac? Eu cu ce te ajut?
şi Ilinca:
- Peacă, Hana! (Hana este Ilincescul pentru Roxana, nicio referire la personajul Hanna Montana) Eu ajut mami, nu tu!
Cu aşa ajutoare, în curând le pasez de tot treburile de la bucătărie!

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)