Thursday, November 19, 2009

Desene cu explicaţii


Roxana (aflată acasă într-o uşoară convalescenţă febrilo-tusiformă, cum se vede din imaginea alăturată) mă desenează (desenul în alt episod):
- Mami, asta eşti tu, vezi? Eşti tristă.
- De ce sunt tristă?
- Pentru că nu ai nicio jucărie în camera ta. Cum se spune asta în engleză?
- No toys in your room.
Şi are dreptate copilul, n-am nicio jucărie în camera mea. Ce cameră tristă mai am şi eu!
- Asta e burtica, mami.
- Aşa burtică mare am eu?
- Da, că te-ai mai îngrăşat.
Mulţumesc frumos, până şi copilului îi este evident asta! Nu mai am nicio scăpare!
- Şi astea sunt picioarele. Sunt roşii pentru că ai temperatură.
- Păi parcă tu aveai temperatură, că de aceea nu ai mers la grădiniţă, nu?
- Păi da, eu aveam, dar acum ţi-am dat-o ţie.

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)