Thursday, November 12, 2009

Message in a bottle

Cred că decât să pună un megafon să cânte un BUG Mafia sau Paraziţii (nu ştiu care din ei, iertaţi-mi incultura muzicală de cartier) cu poza lui plimbată la 5 km/oră prin Bucale, mai bine punea Crin Antonescu un mesaj într-o sticlă şi-i dădea drumul pe Dâmboviţa. Că tot efectul ăla îl are!

Adică vii şi cânţi despre "mergeţi la vot" pe limba bandelor de cartier? În Slang românesc? Ăştia sunt electoratul pe care vrei să-l atragi? (paranteză - later edit: da, de fapt cred că ştampila de vot n-are culoare culturală, nu contează nivelul de inteligenţă al electoratului).

Păi hai să analizăm puţin, aşa, ca un exerciţiu de logică argumentativă:

Cine e destinatarul mesajului? Cei care nu merg la vot. Cei care trebuie să fie convinşi să meargă la vot. Cei care au decis că n-are rost să meargă la vot, că tot aia e, toţi sunt la fel, aceeaşi mărie cu altă pălărie de fiecare dată. Dar aceştia cred că sunt de găsit în special în bilioteci, săli de spectacole, la diferite locuri de muncă - şi mai puţin umblând ei pe stradă la ora 12 ziua şi mai puţin fani ai acestor cântece şi formaţii de cartier.

Sau poate mă înşel.
Oricum, populizarea asta mă scoate din minţi! Şi la televizor, nu mai auzi cuvinte ca în dicţionare că-s desuete, trebuie să le pocim pe toate, să le aducem mai aproape de mase, de cum se vorbeşte pe stradă...

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)