Friday, November 6, 2009

Să se revizuiască primesc, dar să nu se schimbe nimic...

Tocmai ce-a sunat telefonul fix. Înjur: "cine xzy sună la ora asta, că poate să o trezească pe Ilinca", dar înjur în gând, că Roxana nu dormea. Şi răspund la telefon.
O voce zglobie zice:
- Bună ziua, suntem de la Partidul Democrat Liberal dacă aveţi câteva minute... etc.
Zic:
- Da, am (am prins prostul obicei să particip la toate sondajele cu care ne-au asaltat în campania asta, cred că scot numărul din cartea de telefon până la următoarea. Până acum era mai simplu, le spuneam că sunt jurnalistă şi nu mai aveau nevoie de părerea mea. Acum parcă nu-mi vine să mint...).
- Ştiţi de referendumul iniţiat de preşedintele României? Ce părere aveţi?
- Ştiu. O părere proastă.
Şoc. Linişte pe linie. Zic:
- Alo? Mai sunteţi?
- Ăăă, da. Deci nu aveţi o părere bună?
- Evident că nu, "prost" e antonimul lui "bun".
- Votaţi la referendum şi la prezidenţiale?
- Da.
...şi apoi, mă rog, detalii de identificare după adresă.
Sper să nu mă trezesc cu mascaţii la uşă să mă convingă să transform părerea proastă într-una bună!

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)