Wednesday, March 31, 2010

Internet: Testul bolovanului


Ce se tot laudă ăştia că dau Internet mobil peste tot! Toţi! Care mai de care! Totul în jur e numai Internet mobil, cu nişte cutii-de-chibrituri de modemuri înfipte prin cele laptopuri.

În vederea vacanţei ce va să vină şi a mutării office-ului meu mobil mai la munte, am împrumutat week-end-ul trecut un asemenea modemuţ de la Vodafone. A picat testul. Am fost cu el la "locuinţa mea de vară e la ţară" şi nu era 3G că era ... nu ştiu ce, aveam semnal doar cocoţată pe un bolovan mare de lângă gardul vecinilor, cu laptopul în braţe, în picioare, cumva spre câmp deschis. Şi acolo, doar de messenger, alte pagini le încărca în zi-lumină, iar de download şi upload presupun că nu se auzise.

Acum tocmai am luat un modemel d-ăsta de la Orange, au o promoţie de 14 zile de testare. De Paşte îi fac testul bolovanului. Dacă trece, el va fi alesul, dacă nu, mai cautăm.

Deci, aşa e că România arde etape, cum se zicea prin comunicatele de presă de IT de prin anii 2000. La noi la ţară se ard la greu etape, ştii cum, la foc continuu! Păi dacă o să am eu modemuleţ de Internet acolo, unde abia dacă umblau prin toamnă cu găleţile electorale pe la porţi pe la oameni, ca să voteze pe cine trebuie, înseamnă că ne-am civilizat, dom'le!

Later edit: acum de pe acelaşi bolovan şi numai acolo avem semnal de telefon mobil de la RDS. Şi tot de acolo vorbeam până acum câţiva ani chiar şi la Connex (pe-atunci).

Este bolovanul de care bunicii mei legau vacile să pască iarbă sau boii, când îi aduceau de la munca câmpului. Este emblematic! Adună în el vechiul şi noul deopotrivă :)

(credit foto: www.brasovultau.ro)

1 comment:

  1. super tare,ca ar fi de plans,daca n-ar fi de ras..Tocmai de aceea am decis eu sa las laptopul acasa,sa se mai odihneasca saracutul si sa vad cum o sa rezist o saptamana in vacanta la tara,fara el.Sunt convinsa ca bine!...Numai sa tina vremea!

    ReplyDelete

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)