Tuesday, March 9, 2010

Vând Jules Verne, vol 1


Am făcut listă cu volumele de Jules Verne pe care le avem, cu gândul să economisesc nişte bani şi să nu le cumpăr pe toate, acum, că tot le reeditează Adevărul, ci să le iau doar pe cele pe care nu le avem. Ştiu că cele noi conţin câteva ilustraţii în plus, dar mi-am asumat asta. Apoi am luat una din cărţile vechi, pe dosul căreia se află lista cu toate cele 40, şi am făcut altă listă, cu cele pe care nu le avem. În plus, le-am făcut un semn special pe listă celor pe care le avem de două ori, căci şi eu şi soţul am achiziţionat, în copilărie, cele cărţulii de călătorii.

Şi prin urmare, ce credeţi că am făcut? Am trecut azi întâmplător pe la librăria Adevărul, nu aveam listele la mine, dar am intrat totuşi şi am cumpărat una dintre ele, una singură, cu gândul să compar lista apariţiilor vechi cu cele noi şi convinsă fiind că acel titlu nu îl avem.

Ei bine, acum îl avem de 3 ori!

Aşadar, e cineva care nu a apucat şi totuşi vrea să cumpere vreo "20.000 de leghe sub mări"?

2 comments:

  1. Fireşte că dacă le-aş fi citit aş fi avut mai mari şanse să nu uit că le avem, pe care le avem.

    Lasă, că şi dacă citesc, memoria mea începe tot mai tare să dea semne de slăbiciune, dar să nu punem asta pe seama vârstei, nu? Mai devrabă, potrivit maestrului bucătar Mencinicopschi, am o lipsă de vitamina B datorată alimentaţiei false din comerţul capitalist.

    ReplyDelete
  2. Adjudecat! S-a vândut!

    Se pare că totuşi mai are Adevărul ăsta încă un cumpărător!!! hahaha! La fel de sporadic ca şi mine, dacă asta contează pentru cine o face statisticile şi KPI-urile (key performance indicators) pe la ei. :)

    ReplyDelete

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)