Tuesday, May 11, 2010

Mami, de ce-i coase capu' lu' tanti?

Ieri am ajuns şi eu în sfârşit la coafor, la vizita mea anuală, în preajma zilei de naştere (răsfăţul de ziua mea, na!), deşi anul ăsta cu o săptămână întârziere, datorată răcelii mele cobză şi varicelei coafezei.

Tuns, vopsit, spălat, coafat... nu vă zic cât a costat că nu contează. Cu toată criza lu' Bok, o dată pe an e ziua mea!
Ideea e că lucra Nico la capul meu nevoie mare, eu aveam pe cap o cască de plastic cu orificii pentru şuviţe pe care ea le scotea cu un fel de croşetă...

Când - intră o mămică cu 3 (da, trei) copilaşi, 3 fetiţe, să le tundă pe cele 2 mai mari. Şi una dintre ele, de 4 ani şi jumate, îi pune maică-sii memorabila întrebare:
- Mami, de ce-i coase capu' lu' tanti?

Aşadar, anul ăsta la coafor mi-a cusut Nico capul, să nu mai pierd mintea! Poate scap şi de lecitină, că tot uit s-o şi iau :)

1 comment:

  1. asta intra la categoria....."si ai nostri spun lucruri traznite"....

    ReplyDelete

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)