Friday, April 22, 2011

Bucătăria mea străluceşte

Bucătăria mea străluceşte. Argintie este!

Nu, nu, nu de curăţenie. Curăţenie de Paşte nici măcar n-am făcut. Bine, am dat un pic cu aspiratorul prin toată casa că ne înghiţea praful, am şters cu mopul şi am curăţat aragazul, şi am luat praful de pe mobile. Dar cam atât. Oricum, la zelul pe care-l au noii noştri vecini să renoveze apartamentul, de zici că vor să-l transforme în vilă şi să se şi mute până de Paşte, se pune la loc praful peste tot, în casă, pe uşi, pe geamuri...

Dar bucătăria tot străluceşte. Păi ieri, trecând eu prin hala de peşte, am realizat că se cam termină sezonul de scrumbie şi eu nu m-am săturat încă de dânsa. Aşa că am cumpărat vreo câteva bucăţi, le-am curăţat, spălat, ambalat individual şi băgat la congelator, ca să am pentru zile pofticioase.

Şi e plin de solzi peste tot, chiar dacă scrumbia n-are aşa mulţi solzi şi se curăţă uşor, tot am reuşit să redecorez bucătăria. Mica sirenă zici că e!

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)