Tuesday, April 26, 2011

Dilemă existenţialo-profesională după Paşte

sursa foto
To be or not to be a writer?

O prietenă mi-a recomandat o carte în care personajul principal este o scriitoare. Tocmai am terminat-o de citit. Cred că voi scrie câteva cuvinte despre carte aici. Însă acum doar o remarcă pe care o face autoarea în Postfaţă: să scrii fără să te gândeşti la public, să scrii ca şi cum te-ai adresa ţie însăţi...

Mă uit la un film despre viaţa - fictivă - a unei scriitoare. Curajul o caracterizează, curajul de a-şi da frâu liber imaginaţiei! Şi la fel i se spune, că secretul ei este faptul că nu comunică cu ceilalţi, ci cu sine însăşi.

Filmul după cartea Isabellei Allende "Casa spiritelor"... Seria de romane poliţiste nord-europene, scrise de suedeze, norvegiene, islandeze, daneze...

O veche prietenă, căreia îi pierdusem urma, mi-a găsit blogul şi i se pare că scriu natural.

Toate astea în preajma Paştelui... Or fi un semn?
Neah, mă duc să fac mâncare!

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)