Friday, May 20, 2011

Dispozitive de urmărire... copii

Citeam aici despre dispozitivul de urmărire al lui Strauss-Kahn. Acuma, nu discutăm dacă e sau nu vinovat, dacă e bine sau nu că a fost eliberat pe cauţiune. Nu. Doar urmărim ştirea: Deci, un dispozitiv electronic urmăreşte, sistem GPS, orice mişcare a domnului. Ba chiar el însuşi plăteşte costurile de, am înţeles, undeva între 5-25 dolari pe zi - o economie pentru statul american, care altfel ar fi plătit 50 de dolari pe ziua de detenţie a individului.

Da' eu stau şi mă gândesc, dacă  aş avea câte o brăţară d-asta - varianta design cu prinţese Disney şi Cars McQueen, de preferat - nu le-aş lega eu de mânuţele copiilor? Le-aş lega, să nu mai fac ca girofarul prin parcul plin de copiluţi, bone, mămici, bunici... care mai de care mai iute de picior alergător, care mai de care mai zglobiu. Acuşi e aici, acuşi e în cealaltă parte a parcului, acuşi o vezi, acuşi imaginea e opturată de alte persoane interpuse.

Sau poate deja există şi eu n-am aflat încă? Hmm, ia să mă interesez! Ha-ha!

(Sau altfel, să zic merci că nu existau "pe vremea mea", că aşa m-ar fi aflat mama în rockoteckă în loc să fiu la liceu!)

(sursa foto)

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)