Wednesday, May 4, 2011

La mulţi ani de ziua mea.... la casă nouă!

Cadoul meu de ziua mea este mutarea blogului la casă nouă.

Blogonovela
Până e gata casa noastră pe pământ, care se construieşte la marginea oraşului, ca să mă obişnuiesc cu schimbările, deocamdată mut blogul.

La Blogonovela.ro mă puteţi găsi pe mine şi un blog mai mult sau mai puţin de familie, de lecturi, de excursii, de filme şi muzică, de vacanţe şi concedii, de poveşti, istorii şi geografii, de frustrări, complexe şi isterii, de bârfe, superstiţii şi prejudecăţi, de exclamaţii, afirmaţii şi interogaţii, de dor şi corazon de papel… într-un cuvânt: o întreagă Blogonovelă!

Sentimentală cum mă cunosc şi mă cunoaşteţi, probabil că îmi va fi dor de aici, de vechiul bloguleţ, de vechea platformă. Doar ne ştim de ceva vreme, ca să nu mai pomenesc de pierdutul în blogosferă proiect de început! Poate că treptat voi muta şi (măcar o parte din) articolele de aici, pe măsură ce mă prind cum funcţionează un blog “ca mine”. (Sau nu...)

În orice caz, versiunea actuală va mai fi modificată “în timp real”, adică odată ce înţeleg eu la ce şi cum se folosesc atâtea butoane. Voi aduce Blogroll-ul la zi, voi schimba categoriile… şi alte lucruri, pe măsură ce apar.
Aşa că, să ne citim cu bine (şi) de-acum, în .ro! Vă aştept!

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)