Thursday, June 30, 2011

Google şi-a lansat reţea de socializare


Google a lansat reţeaua de socializare Google+, după cum am aflat de aici.
Există interconectare cu celelalte servicii oferite de Google, astfel că, de exemplu, puteţi folosi la profil o fotografie din Picasa, daca aveţi cont acolo. Funcţionarea pare oarecum similară cu cea a Facebook, structurată în jurul fotografiilor, a schimbului de mesaje, distribuirii de filme scurte etc. Prietenii se grupează pe domenii de interes în "Cercuri", poţi să-ţi anunţi disponibilitatea pentru "Hangouts", să-ţi defineşti profiluri etc.
Momentan, reţeaua este în teste pentru un număr limitat de utilizatori, dar va fi disponibilă în curând pentru publicul larg.
Lansarea reţelei de socializare vine într-un moment în care Google aduce şi alte inovaţii în reţeaua de servicii pe care le oferă. De exemplu, de ceva vreme am observat că Blogger - platforma de blog de la Google - s-a modernizat foarte mult. După ce două zile nu am putut accesa serviciul, am avut apoi plăcuta surpriză să constat că nu fusese doar o disfuncţionalitate fără sens. Dimpotrivă, înclin să cred că acele zile de nefuncţionare le-au fost necesare ca să aducă această platformă la ceea ce este acum.
Ce este nou: în primul rând, ai o interfaţă unde poţi vedea un preview al tuturor blogurilor pe care le ai pe Blogspot, dacă ai mai multe, cu profilul tău, overview pentru fiecare blog propriu, dar şi un rezumat al articolelor de pe blogurile pe care le urmăreşti. Apoi ai scurtături către statistici, postează un nou articol, sau tabloul general de bord.
La fiecare blog administrat, poţi accesa, pe rând, prin butoane specifice: postări, pagini, comentarii, statistici, setări etc.
Aştept cu interes şi alte noutăţi de la Google!

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)