Thursday, October 13, 2011

Downgrading jobs


Îi povesteam soţului că am văzut pe un site de locuri de muncă un job de introducere de date la o firmă care se ocupă de procesarea de documente pentru diverşi clienţi. Care firmă mai are şi sediul aproape de autostrada soarelui, adică destul de aproape de unde ne vom muta în curând (sper!)

El îmi zice că nu e nimic interesant într-un astfel de job, că e doar mecanic, că nu-ţi foloseşti capul şi că după 8 ore de aşa ceva, zi de zi, ajungi să o iei razna.

Dar eu şed şi cuget... Dacă nu o voi fi luat-o razna deja până atunci, cam cum aş putea să-mi folosesc capul peste X ani, când mă voi întoarce totuşi în câmpul muncii aceea, de 8 ore pe zi?

Căci până atunci mi se vor fi tocit şi ultimii neuroni, mi se vor fi risipit în vânt şi ultimele icniri de entuziasm profesional, măturate hăt, departe, de anii de spălat vase, spălat rufe, călcat rufe, strâns jucării din sufragerie, strâns jucării din bucătărie, strâns jucării de peste tot, aranjat paturile, gătit mâncare, aspirat praf, mopuit podele, şters praf de pe mobile... alergat pe la Registrul Comerţului, pe la Notariat, pe la contabilitate, pe la poştă... pe la grădiniţă, pe la şcoala de engleză, pe la bazin... pe la piaţă, pe la dentist cu copiii, pe la dentist cu mine...

Şi deja mă lasă oasele, zilele astea sunt "măicuţa bătrână cu brâul de lână", că mă doare mijlocul de numa!

Şi nici n-am început şcoala încă, şi nici nu ne-am mutat la casă cu curte încă...

Hmmm... Downgrading jobs, ziceţi? Care din ele? :)

Aşa că, zic, un astfel de job, în perspectiva anilor ce vor veni, sună chiar relaxant! Oare oi putea să-mi rezerv de pe acum un loc? :)))

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)