Friday, October 14, 2011

Lecţia de engleză


Ilinca şi Roxana stau de vorbă, într-unul din momentele (slavă Domnului, din ce în ce mai dese!) lor frumoase, de surori bune şi mai ales binevoitoare:
Roxana:
- Masă în engleză se zice teibăl.
Ilinca:
- Teibăl!
- Scaun în engleză se zice ceăr.
- Ceăr.
- Uşă se zice door.
- Door.
Şi tot aşa, au făcut înconjurul englezesc al sufrageriei - care se zice livingrum - şi au numit şi denumit toate lucrurile. Sau mă rog, toate ale căror denumiri le ştiau şi în engleză. Mai întâi Roxana, şi apoi, ca Bambi care repetă după Bocănilă, ştiţi secvenţa, repetă şi peltica de Ilinca.

Constat o tendinţă pedagogică la Roxana, de a o învăţa pe sor-sa cum "se zice", cum "se face" un lucru sau altul. Şi o tendinţă docilă la Ilinca, care repetă atentă, diligentă.
Dar asta o spun aşa... că n-am eu ce face şi analizez şi întorc pe toate părţile toate lucrurile. Altfel, probabil că sunt doi copii normali - şi atât! :)
De altfel, se vede şi din poză (@AncaIlie - august2011) ce normali sunt... nu?

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)