Sunday, January 1, 2012

Revelion în Piaţă, Picture in Picture


Dilematică aşa cum mă ştiţi, vroiam să merg de Revelion în Piaţă (cum care? Piaţa Revoluţiei, ce, sunt mai multe pieţe în care se poate face un revelion decent?), dar parcă nu vroiam să îngheţ, plus copiilor le-ar fi fost frig, plus zgomozul prea tare pentru urechile lor fine (şi parcă nu vroiam să le introduc în atmosfera de concert în aer liber aşa, de Revelion, asta necesită o pregătire şi un concert special, adică măcar Scorpions, dacă nu altceva).

Puteam să stăm mai puţin, dar să te duci în Piaţă doar ca să-ţi confirmi voturile investite în Vocile României şi să nu stai şi la momentul dintre ani şi la artificii nu are nicio logică. Să stai la artificii şi pocnitori ai fi expus copiii la frig îndelungat - că ei nu beau vin fiert din termos - şi la pericolele tiribombelor şi alte piro-tehnicoase...

Din această dilemă am încercat să ies printr-o elegantă aurea mediocritas, astfel: am aflat că se transmite live la MTV România, la televizor şi online, deci puteam vedea concertul de acasă. Doar că nu ştiam - altă dovadă că 
îmbătrânesc
timpul trece: nu mai caut MTV-ul în grile - că RDS-RCS transmite MTV-ul la abonaţii pe digital, nu şi pe analog. Avem şi d-ăla, nu-i vorbă, doar că aşa, ca o ofertă specială de Revelion, chiar şi acela se livrează fără sonor. Ei, cum e să vezi un concert fără sonor? Deci carevasăzică, muzică! Rămânea de încercat varianta online, care ba mergea, ba mai mult numergea, îşi căuta "căile necunoscute" de streaming la nesfârşit... La un moment dat, mergeau pe MTV România televizorul - doar video, şi calculatorul - doar audio. Mix de tehnologie demnă de anul 2012!

Apoi mi-am dat seama că tot concertul are legătură şi cu Radio ProFM, aşa că am gugălit şi am găsit transmisia live din studioul postului de radio, unde un DJ de serviciu - sau portarul, nu ştiu - se uita la un televizor la care rula concertul din piaţă. Deci, voila, televizorul din stânga sus a ecranului! Picture in Picture real, frate!

Cele 2 imagini arată cum trebuia să se vadă şi cum am văzut eu - atât cât am văzut, dar măcar am auzit!

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)