Monday, February 20, 2012

Noul hit al iernii


- Parcări-parcări-parcăăăări! Facem parcări, dăm zăpadaaa!

După mai vechiul "Fiare luăăăăm!", un nou hit pe ecrane, adaptat la împrejurări, desigur: Dăm zăpada!

L-am auzit eu azi dimineaţă pe lângă bloc, cam pe la ora la care cei parcaţi - a se citi, împotmoliţi în zăpezi, îngropaţi în troienele îngheţate de unde nu şi-au mai scos maşinile de ceva vreme - ar vrea să iasă şi ei şi să meargă la serviciu.

Hitul se cântă pe o singură voce, vocea purtătorului de cuvântul a purtătorilor de lopeţi. Care sunt la vreo 4-6 haidamaci, dar n-am văzut să se apuce vreunul de sportul ăsta fără plata înainte de la beneficiar. Care, beneficiar, la întoarcere îşi va găsi locul ocupat de altcineva, dar nu desrpre asta e vorba aici. Ci despre "muzică"! :)

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)