Thursday, March 8, 2012

La mulţi ani, femeie!


Tocmai azi, de 8 martie, a venit meşteru' să facă măsurătorile pentru noua noastră bucătărie de la casă. Socotesc că aş putea să îl consider cumva, în a sort of twisted way, cadoul de la soţul meu.
La mulţi ani, femeie!

Şi ţie la mulţi ani, femeie pe care te-am văzut azi dimineaţă la volan, probabil în drum spre serviciul, cum îţi aplicai fondul de ten la un semafor, rimelul la următorul şi rujul la celălalt.

Nu, poza alăturată nu a imortalizat momentul, căci din nou nu aveam aparatul la mine, ci este doar de potriveală.

În schimb, am imortalizat cu aparatul (şi voi prezenta în episodul următor, căci alergătura pe ziua de azi încă nu s-a terminat) momentele când copiii ne-au chemat pe mame şi bunice la grădiniţă, ne-au servit cu o cafea, ne-au spus poezii asortate cu ziua de 8 martie, ne-au cântat şi ne-au încântat cu câte o felicitare la a cărei producţie am asistat în direct. Priceless, vă spun!

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)