Wednesday, August 15, 2012

Continuare la dileme evoluţioniste


V-am spus cum mă întreba Ilinca despre originea noastră, a omului.

După câteva zile, ne uitam pe o carte despre corpul omenesc. Genul acela de mini-enciclopedii pentru copii. Trebuia să le explic ceva referitor la sistemul digestiv, ca răspuns la curiozitatea lor referitoare la de ce mâncăm. Şi ajungem la o pagină în care se explica, grafic, evoluţia omului din maimuţe. Roxana afirmă că ei îi place mai mult cealaltă teorie, cu Adam şi Eva. Ilinca zice că atunci, as opposed to her sister, ei îi place asta, cu evoluţia din maimuţe.
Daaaar, adaugă ea:

- Dar maimuţele de unde au venit, mami? Adică, prima maimuţă, cum s-a născut?

Ei, am decis că din această dilemă nu se poate ieşi, aşa că am amânat explicaţiile pentru o dată ulterioară.
Nu de alta, dar trebuie să-mi mai "refreşez" amintirile, că văd că nu mai fac faţă curiozităţilor copiilor!

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)