Monday, September 17, 2012

Prima zi de şcoală. Cratima

Prima zi de şcoală pentru Roxana. Vorba mamei mele astăzi, parcă mai ieri plângeam că nu ştiu să-i schimb scutecul, şi uite-o în clasa I.

Trec peste melancoliile legate de şcoala mea, curtea şcolii unde alergam eu copil fiind, clasele pe unde am învăţat eu, căci nu am mai avut timp de melancoliile astea, în vălmăşagul de emoţii cu copilul.

Care copil a primit deja un FB (verbal) pentru prima zi, căci doamna i-a pus să deseneze ceva în clasă, iar ea i-a scris o depeşă:

"Dragă Elena, Mă bucur că te-am cunoscut!"

Drept pentru care doamna, când a adus copiii în curte după primele ore la şcoală, a vrut s-o cunoască musai pe mămica acelei fetiţe care nu numai că i-a scris ceva, când era de presupus că ei nu ştiu să scrie, dar a scris "te-am" cu cratimă!

Curtea şcolii plină ochi

În clasă


No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)