Wednesday, November 28, 2012

Poveşti îngereşti

- Mami, stai cu mine până adorm? Te roooog. Mi-e frică să dorm singură!
Acesta era textul Ilincăi în fiecare seară. Dar asta până dumunică seară, când le-am recitit şi eu, după ce ascultaseră deja cu ocazia campanie foto "Poveste cu îngeri", povestea "Îngeraşul venit din soare". Acum fiecare doarme cu îngeraşul care le apără şi le păzeşte. Tot ce trebuie să facă este să îl cheme în ajutor.

Foarte inspirată povestea, ca şi întregul eveniment organizat în week-endul trecut de Dacia Plant, Foto Union şi Asociaţia ROI! Nici nu mai ştiu de când nu am mai fost înconjuraţi de atâtea persoane care să ne pună ceva la dispoziţie, să ne spună o poveste, să ne facă pe plac.


La invitaţia Bogdanei şi a organizatorilor amintiţi mai sus, duminică am participat şi noi la campania "Poveste cu îngeri". Iaca rezultatul, pozele cu fetele. Ne-au luat cumva ca din oală, fetele abia îşi dăduseră căciulile jos de pe cap şi erau încă ciufulite, după cum se poate uşor de tot observa. Iar eu nu m-am orientat la timp să le pun să se pozeze şi împreună. Dar sunt drăguţe aşa, naturale, nu? :)

Mulţumim Bogdana, Foto Union pentru pozele reuşite! Mulţumim Dacia Plant pentru multele şi utilele produse! Şi mulţumim Asociaţia ROI pentru câteva ore frumoase!

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)