Tuesday, October 29, 2013

Noutăţi bune despre David, micuţul luptător

Continui să vă scriu din partea dnei doctor Liliana Pârlea, prietena mea. Micuţul David, despre care vă scriam, a fost operat în Belgia pe 18 octombrie. 

"Intervenţia a durat în jur de 9 ore, totul a decurs conform planului şi a fost un succes. Urmează o perioadă de recuperare, în care micuţul va mai rămâne intubat 5-6 zile, sedat, şi în care inima lui va avea timp să se obişnuiască cu noua structură şi să înveţe ce are de făcut. Apoi, încet-încet va rămâne cu medicaţie din ce în ce mai puţină şi, cu ajutorul lui Dumnezeu, peste aproximativ 1 luna va reveni acasă.

Ar trebui ca în acest moment să încep să mulţumesc unor oameni deosebiţi care au făcut ca acest lucru extraordinar să se întâmple şi ca această viaţă să nu fie pierdută datorită indiferenţei. Lista este lungă şi mi-e teamă că dacă nominalizez, voi uita pe cineva. Aşa că vă mulţumesc tuturor, de la doctori până la persoanele fără legătură cu actul medical, pe care nu le cunosc, dar care au ales să ajute. 
Voi reveni în cursul zilelor următoare cu informaţii noi legate de acest caz. 
Vă mulţumesc,
Liliana Pârlea"

Ieri am primit încă un "update" despre "micuţul nostru luptător", cum îl numeşte dna doctor Pârlea.
"În seara aceasta am vorbit cu mama lui, care mi-a confirmat ceea ce ştiam de joi (24 octombrie, n.m.) de la unul din medicii de acolo - şi anume că a fost detubat de luni (şi nu miercuri-joi cum ni se spusese iniţial, ) semn că lucrurile au evoluat bine. Momentan face "kinetoterapie respiratorie" - adică medicaţie în aerosoli şi mai primeşte oxigen prin canule nazale, însă foarte puţin, cantitatea reducându-se treptat în fiecare zi.
Mama lui petrece tot timpul cu el - lucru extrem de benefic pentru relaţia lor. În seara asta mi-a spus că nu se simte bine să-l lase singur nici când pleacă să mănânce - ia masa repede şi se întoarce la el. Este un lucru extraordinar, ţinând cont de istoria lor, pe care o cunoaşteţi prea bine.
Lucrurile înaintează pe zi ce trece în direcţia bună. Parcă mă şi văd cum vă scriu că urmează să se întoarcă în ţară în câteva zile:)
Vă mulţumesc pentru răbdare şi pentru implicarea voastră, încă o dată.
Liliana Pârlea"

No comments:

Post a Comment

Stop joc

După aproape 10 ani de Blogspot, mă opresc aici. Ne vedem pe ancailie.ro, dacă mai vreți să mă citiți, anyone. :)